Slovenija gradi svojo konkurenčnost s strateško usmerjenostjo v razvoj tehnoloških rešitev na nišnih področjih zelenega gospodarstva, okoljskih tehnologij, robotizacije, mobilnosti, digitalizacije, razvoja in raziskav ter kreativne industrije. Slovensko poslovno okolje temelji na načelu: zeleno, ustvarjalno in pametno. Slovenci smo motivirani, cenimo delo, ki je pomembna vrednota, v ustvarjalnosti pa vidimo vir spodbud za razvoj družbe.
Slovenska podjetja so usmerjena v razvoj poslovnih modelov, ki omogočajo rast brez negativnih posegov v okolje. Gospodarstvo je trajnostno naravnano in usmerjeno k uporabniku. Ponuja ustvarjalne, inovativne in dostopne rešitve za ljudi, ki podpirajo dolgoročni razvoj družbe.
Slovenska podjetja so se doma in v tujini proslavila s številnimi uspešnimi in visoko inovativnimi proizvodi.
In z veseljem se pohvalimo, kadar je kakšen tak izdelek narejen v Sloveniji.
Zelena. Ustvarjalna. Pametna.
Slovensko gospodarstvo se navzven predstavlja s komunikacijsko kampanjo Zelena. Ustvarjalna. Pametna. oziroma Green. Creative. Smart. Kampanja je namenjena celoviti in enotni promociji slovenskega gospodarstva na svetovnih trgih in v ta namen so v javni agenciji SPIRIT Slovenija, ki kampanjo vodi, izbrali 19 ambasadorjev, slovenskih podjetij in organizacij, sledilo jim bo še 20 podjetij v drugi polovici leta.
Glavno merilo za sprejem v družino ambasadorjev te kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva so bile prebojne rešitve podjetij.
Pri tem je bil pogoj, da izkazujejo ključne konkurenčne prednosti slovenskega gospodarstva kot zelenega, ustvarjalnega in pametnega. Ambasadorji delujejo na zelo različnih področjih – od meroslovja, izdelave sintetičnih vlaken, proizvodnje LED mobilnih znakov in programskih rešitev, založništva, ekološke pridelave hrane, gradnje hiš, letalske industrije do športa in izdelave športne opreme.
Raznolikost kaže reprezentativno podobo slovenskega gospodarstva.
Ambasadorji
V družini ambasadorjev slovenskega gospodarstva so zbrana zelo različna podjetja – od mikro, malih, srednjih do velikih podjetij; zagonska in rastoča podjetja ter tista, ki so v zreli fazi razvoja. Podjetja so iz različnih koncev Slovenije – od Primorja do Prekmurja, od Gorenjske do JV Slovenije. Vsem je skupno, da so visokotehnološka in izrazito trajnostno naravnana podjetja, katerih inovativne in pametne rešitve ter visokokavostni izdelki so plod slovenskega znanja.
Po besedah direktorice SPIRIT Slovenija Ajde Cuderman si z ambasadorji prizadevajo spodbujati konkurenčnost slovenskih podjetij v mednarodnem okolju: »S sporočili in aktivnostmi širše digitalne marketinške kampanje bomo na strateških izvoznih in investicijskih trgih slovensko gospodarstvo predstavili kot zaupanja vredno in zanesljivo poslovno okolje. Obetamo si širok doseg in še večje zaupanje v slovensko gospodarstvo. Kot mlada država svojo znamko I feel Slovenia uporabljamo šele dobrih deset let, a je, predvsem v zadnjem času, postala sinonim za vse več uspešnih slovenskih, tudi gospodarskih zgodb.«
Ambasadorji slovenskega gospodarstva so postala izjemna slovenska podjetja in organizacije, ki vsak na svojem področju ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo:
- Akrapovič, d. o. o.
- Alpina, d. o. o.
- AquafilSLO, d. o. o.
- Ekoart hiše, d. o. o.
- Elan, d. o. o.
- Equa, d. o. o.
- Hooray Studios, d. o. o.
- Ljubljanske mlekarne, d. o. o.
- Lotrič meroslovje, d. o. o.
- Luka Koper, d. d.
- Lumar IG, d. o. o.
- Mywater, d. o. o.
- Nordijski center Planica
- Panorganix, d. o. o.
- Paradajz, d. o. o.
- Pipistrel, d. o. o.
- Plastika Skaza, d. o. o.
- SETCCE, d. o. o.
- SWARCO LEA, d. o. o.
Datum: 26. maj 2020
Čas branja: 2 min