Skoči do osrednje vsebine

Promocija znamke I feel Slovenia v Dallasu

Slovenija bo že drugo leto zapored v Dallasu izvedla poslovno-investicijski dogodek, na katerem bodo celostno predstavljeni slovensko gospodarstvo, turizem in investicijske priložnosti na obeh straneh. Pri organizaciji dogodkov, ki bodo potekali 6. in 7. aprila, sodeluje tudi Urad Vlade RS za komuniciranje (UKOM).

Vrhunec bo dogajanje doseglo 7. aprila zvečer, ko bo potekala NBA košarkarska tekma med Dallas Mavericks in Chicago Bulls, poimenovana »I feel Slovenia Night«. Dogodek bo Slovenska turistična organizacija skupaj z UKOM in Turizmom Ljubljana izkoristila za široko promocijo Slovenije z oglaševanjem na in ob igrišču, v času prekinitev tekme in v promocijsko-razstavnem prostoru v dvorani American Airlines Center.

  • Luka Dončić

    Dallas je lahko za slovenska podjetja odlična odskočna deska zaradi prepoznavnosti in priljubljenosti košarkarskega zvezdnika Luke Dončića. Foto: ChinaImages / Depostiphotos.com

UKOM bo dogodek v Dallasu podprl z nastopom svetovno znane akrobatske skupine Dunking Devils, zelenimi majicami in drugim promocijskim materialom za navijače ter z informacijskim gradivom o Sloveniji v digitalni in tiskani obliki za novinarje.

V času dogodka v Dallasu bo 6. aprila v Celju in Novem mestu za tamkajšnje osnovne in srednje šole organiziral tudi spremljevalna športna dogodka »I Feel Slovenia night«, ki bosta odmevala tudi na družbenih omrežjih Dallas Mavericksov.

  • Petra Bezjak Cirman

    Vršilka dolžnosti direktorice Urada vlade za komuniciranje Petra Bezjak Cirman. Foto: Damjan Žibert

Direktorica UKOM Petra Bezjak Cirman je povedala: »S pomočjo partnerskega sodelovanja želi UKOM krepiti ter povečati prepoznavnost Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia na tekmah Dallas Mavericks, poslovni konferenci in delavnici slovenskega turizma. Namen bo dosežen z različnimi načini oglaševanja nacionalne znamke na tekmi 'I feel Slovenia night' ter na dveh spremljevalnih dogodkih za osnovne in srednje šole v Celju in Novem mestu 6. aprila. Glavni cilji partnerstva in prisotnosti v Dallasu so torej krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia. Pri tem bomo kot skrbniki znamke I feel Slovenia poskrbeli tudi za slovenske navijače v Dallasu.«

Avtor: Danila Golob

Datum: 22. marec 2023

Čas branja: 2 min