Urad vlade za komuniciranje je 1. marca 2023 v medijskem središču v Planici organiziral omizje, na katerem so gostje spregovorili o nacionalni znamki I feel Slovenia.
Slovenija se doma in v svetu predstavlja z nacionalno znamko I feel Slovenia, ki presega le turistične lastnosti in naravne lepote. Pripoveduje zgodbo Slovenije in Slovencev, o naši DNK, slovenskih prebojnih rešitvah, zgodbo o naši skrbi za okolje in sobivanju z naravo, o naši želji po premagovanju nemogočega. Gostje so prikazali nekaj dobrih praks in razložili, zakaj je Slovenijo treba (tudi) čutiti in ne le doživeti.
»Zgodba znamke I feel Slovenia presega zgolj promocijo turizma in njenih naravnih lepot. Je tudi zgodba Slovencev, kar vključuje naš šport, kulturo, umetnost, znanost in način življenja,« je dejala vršilka dolžnosti direktorice Urada vlade za komuniciranje (UKOM) Petra Bezjak Cirman.
»Slovenija je v preteklosti imela težave s prepoznavnostjo v tujini, pogosto so jo zamenjevali s Slovaško, težava pa je bila tudi pomanjkanje lahko prepoznavnih simbolov, z znamko I feel Slovenia pa je vse to pridobila in se pozicionirala na globalnem zemljevidu,« je o pomenu znamke za našo državo dodala vodja UKOM-a, skrbnika znamke.
Zgodba I feel Slovenia se v zadnjih letih vse pogosteje povezuje tudi s slovenskim športom, saj so prav športniki tisti, ki prvi ponesejo ime Slovenije v svet. Njihovi uspehi so izjemno odmevni, zato so športniki (in tudi njihovi navijači) eden največjih ambasadorjev države v mednarodnem prostoru. »Povezava je kar naravna, saj poudarek na ljubezni izraža strast, šport pa pogosto vzbuja mnogo strasti,« je misel o povezavi med športom in znamko strnila Maša Puklavec, vodja vsebinskega digitalnega marketinga pri Slovenski turistični organizaciji (STO).
Javna agencija SPIRIT Slovenija znamko intenzivno uporablja v svojih stikih na poslovnem področju, predvsem pri ustvarjanju poslovnih priložnosti.
»Želimo se prikazati kot zeleni, ustvarjalni in pametni in v ta namen imamo kampanjo I feel Slovenia: Green. Creative. Smart., s katero nastopamo na tujih trgih. Naši ambasadorji sicer niso športniki, so pa zato podjetja, ki so visoko tehnološka in inovativna tudi v segmentu industrije športa in brez katerih si pravzaprav ne moremo predstavljati določenih športnih panog,« je povedal Rok Capl, vršilec dolžnosti direktorja SPIRIT Slovenija.
Na novinarsko vprašanje, kakšen je recept za izjemne slovenske športne uspehe v mednarodnem merilu glede na število prebivalcev, je Petra Bezjak Cirman povzela: »S športom se ukvarjamo od malih nog, šport je močno navzoč v šolah in je lahko dostopen vsem. Rezultati so plod dobrega dela in načina življenja.«
Datum: 3. marec 2023
Čas branja: 2 min