Ambasadorji slovenskega gospodarstva o razvoju znamke Made in Slovenia
"Pomembno je, da bi imeli močno krovno blagovno znamko Made in Slovenia, ki temelji na kakovosti. Z njo bi namreč dokazali, da znamo v Sloveniji narediti dobre izdelke. Blagovna znamka Made in Slovenia bi nam pomagala tudi pri prebijanju na tuje trge," je menil minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han na srečanju ambasadorjev slovenskega gospodarstva v Lipici.
Generalna direktorica podjetja Medex Group Aleša Mižigoj je ocenila, da mora Slovenija "zmagovati" v nišnih panogah, saj težko tekmuje z velikimi državami oz. njihovimi gospodarstvi.
"V Medexu smo odločeni, da na tuje trge prodiramo kot znamka, ne kot podizvajalci."
V Centru za kreativnost podeljujejo znak odličnosti "Made in Slovenia" izdelkom, ki predstavljajo dobre prakse slovenskih ustvarjalcev in podjetij v kreativnem sektorju. Foto: arhiv MAO
"Da bi lažje uspeli, se moramo bolj povezovati" je poudarila Mižigojeva. Foto: Nebojša Tejić/STA
Lastnik podjetja Donar Matej Feguš je med drugim opozoril na nujnost krepitve državne blagovne znamke in blagovnih znamk nasploh. Foto: Nebojša Tejić/STA
V Centru za kreativnost podeljujejo znak odličnosti "Made in Slovenia" izdelkom, ki predstavljajo dobre prakse slovenskih ustvarjalcev in podjetij v kreativnem sektorju. Foto: arhiv MAO
"Da bi lažje uspeli, se moramo bolj povezovati" je poudarila Mižigojeva. Foto: Nebojša Tejić/STA
Lastnik podjetja Donar Matej Feguš je med drugim opozoril na nujnost krepitve državne blagovne znamke in blagovnih znamk nasploh. Foto: Nebojša Tejić/STA
V Centru za kreativnost podeljujejo znak odličnosti "Made in Slovenia" izdelkom, ki predstavljajo dobre prakse slovenskih ustvarjalcev in podjetij v kreativnem sektorju. Foto: arhiv MAO
1 / 3
Številna slovenska podjetja so prepoznavna v tujini, vendar pa Sloveniji manjka močna državna znamka MadeinSlovenia, s katero bi znamčili inovativne in kakovostne slovenske izdelke. Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles, je ocenila, da mora blagovna znamka prikazati vrednosti slovenskih podjetij ter hkrati predstavljati konkurenco ostalim državam.
Podjetniki navdihujejo tudi nove generacije podjetnikov, ki tudi sami stremijo k trajnosti, ustvarjalnosti in inovacijam, je poudaril minister za gospodarstvo Matjaž Han. Foto: Nebojša Tejić/STA
Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles. Foto: Nebojša Tejić/STA
Direktor podjetja za strateško komuniciranje NC3 Denis Mancevič pa je poudaril nujnost strateškega načrtovanja. "Treba se je zavedati, kje je naše gospodarstvo in kakšna je naša vizija. Kam želimo iti." Foto: Nebojša Tejić/STA
Podjetniki navdihujejo tudi nove generacije podjetnikov, ki tudi sami stremijo k trajnosti, ustvarjalnosti in inovacijam, je poudaril minister za gospodarstvo Matjaž Han. Foto: Nebojša Tejić/STA
Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles. Foto: Nebojša Tejić/STA
Direktor podjetja za strateško komuniciranje NC3 Denis Mancevič pa je poudaril nujnost strateškega načrtovanja. "Treba se je zavedati, kje je naše gospodarstvo in kakšna je naša vizija. Kam želimo iti." Foto: Nebojša Tejić/STA
Podjetniki navdihujejo tudi nove generacije podjetnikov, ki tudi sami stremijo k trajnosti, ustvarjalnosti in inovacijam, je poudaril minister za gospodarstvo Matjaž Han. Foto: Nebojša Tejić/STA
1 / 3
Organizator srečanja ambasadorjev slovenskega gospodarstva v tujini je agencija Spirit, ki od leta 2019 vodi nacionalno promocijsko kampanjo I Feel Slovena. Green. Creative. Smart. Kot je dejal direktor Spirita Rok Capl, so v sklopu kampanje izbrali tudi 41 ambasadorjev, izjemnih slovenskih podjetij, ki izstopajo po svojih prebojnih poslovnih modelih, rešitvah, izdelkih in storitvah ter prispevajo k večji prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite, ustvarjalno naravnane in zelene države na tujih trgih. V okviru srečanja so ambasadorji obiskali tudi podjetje Pipistrel, ki je prav tako med ambasadorji.