Skoči do osrednje vsebine

Ambasadorji slovenskega gospodarstva o razvoju znamke Made in Slovenia

"Pomembno je, da bi imeli močno krovno blagovno znamko Made in Slovenia, ki temelji na kakovosti. Z njo bi namreč dokazali, da znamo v Sloveniji narediti dobre izdelke. Blagovna znamka Made in Slovenia bi nam pomagala tudi pri prebijanju na tuje trge," je menil minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han na srečanju ambasadorjev slovenskega gospodarstva v Lipici.

Generalna direktorica podjetja Medex Group Aleša Mižigoj je ocenila, da mora Slovenija "zmagovati" v nišnih panogah, saj težko tekmuje z velikimi državami oz. njihovimi gospodarstvi.

"V Medexu smo odločeni, da na tuje trge prodiramo kot znamka, ne kot podizvajalci."

1 / 3

Številna slovenska podjetja so prepoznavna v tujini, vendar pa Sloveniji manjka močna državna znamka Made in Slovenia, s katero bi znamčili inovativne in kakovostne slovenske izdelke. Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles, je ocenila, da mora blagovna znamka prikazati vrednosti slovenskih podjetij ter hkrati predstavljati konkurenco ostalim državam.

1 / 3

Organizator srečanja ambasadorjev slovenskega gospodarstva v tujini je agencija Spirit, ki od leta 2019 vodi nacionalno promocijsko kampanjo I Feel Slovena. Green. Creative. Smart. Kot je dejal direktor Spirita Rok Capl, so v sklopu kampanje izbrali tudi 41 ambasadorjev, izjemnih slovenskih podjetij, ki izstopajo po svojih prebojnih poslovnih modelih, rešitvah, izdelkih in storitvah ter prispevajo k večji prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite, ustvarjalno naravnane in zelene države na tujih trgih. V okviru srečanja so ambasadorji obiskali tudi podjetje Pipistrel, ki je prav tako med ambasadorji.

 

Avtor: Vesna Žarkovič

Datum: 12. september 2024

Čas branja: 2 min