Skoči do osrednje vsebine

55. Mednarodni sejem obrti in podjetnosti (MOS) v znamenju zelenega prehoda, digitalizacije in pomanjkanja kadra

MOS, ki bo na celjskem sejmišču potekal od 13. do 17. septembra, bo letos v znamenju zelenega prehoda, digitalizacije in pomanjkanja kadra. Predstavilo se bo 650 razstavljavcev iz 25 držav.

Izvršni direktor družbe Celjski sejem Robert Otorepec je dejal, da bodo na sejmu predstavili okoli 1000 blagovnih znamk. Pričakujejo podobno število obiskovalcev kot lani, okrog 65.000.

Posebna gostja bo država Ukrajina, ki bo predstavila nekaj svojih podjetij. Otorepec je izpostavil, da bo na MOS-u zbrana ponudba za dom, gradnjo, prosti čas in zdravo hrano. Predstavila se bo tudi slovenska modna industrija. MOS bo razdeljen na pet segmentov, in sicer dom, turizem, tehnika energetika, B2B in plus.

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) se bo predstavila s svojimi sekcijami, območnimi zbornicami, člani ter poslovni partnerji, in sicer na več kot 830 kvadratnih metrih. Tudi letos bosta v ospredju Ulica obrti s predstavitvijo 11 obrtnih poklicev ter mednarodno poslovno srečanje Connect2Slovenia, na katerem pričakujejo več kot 100 podjetnikov iz 10 držav.

  • Govorci sedijo za mizo.

    Vsebinska predstavitev sejma MOS na novinarski konferenci. Foto: Celjski sejem d.d.

"V malem gospodarstvu se že vrsto let soočamo s pomanjkanjem kadrov. Zato je promocija obrtnih poklicev tako zelo pomembna. Po izjemnem obisku lani bomo tudi letos predstavili deficitarne poklice na Ulici obrti. Mlade bo zagotovo pritegnil tudi simulator letenja podjetja Pipistrel, ki bo na razstavnem prostoru odbora za znanost in tehnologijo pri OZS," je povedal predsednik OZS Blaž Cvar.

Generalna direktorica direktorata za turizem na gospodarskem ministrstvu Dubravka Kalin je povedala, da bodo med drugim na sejmu predstavili povratna in nepovratna finančna sredstva, na okrogli mizi pa bodo razpravljali tudi o novi zakonodaji s področja rokodelstva. Izpostavila je tudi posvet na temo sinergije športa in turizma, ki ga bodo pripravili skupaj z Olimpijskim komitejem Slovenije.

Ministrstvo za digitalno preobrazbo bo obiskovalcem predstavilo digitalne storitve javnih ustanov in popolno digitalno preobrazbo, ki bo korenito olajšala vsakdanja opravila državljanom o obisku teh ustanov, je povedala vodja direktorata za razvoj digitalnih rešitev in podatkovno ekonomijo na ministrstvu Kristina Valenčič.

1 / 2

V barvah znamke I feel Slovenia

Na letošnjem MOS-u se Vlada RS prvič predstavlja tako številčno. Skupna točka vseh ministrstev bo poudarek na digitalizaciji. 

Razstavne prostore ministrstev, poleg lastnih vsebin in celostne grafične podobe javne uprave, povezuje nacionalna znamka I feel Slovenia, ki odraža slovensko identiteto, predstavlja prebivalce Slovenije in vse, kar je slovensko.

Znamka predstavlja zgodbo Slovenije na različnih področjih, a na način, da Slovenijo doma in v svetu predstavljamo enovito. Njeno osnovno sporočilo je, da Slovenijo preprosto začutiš. S svojo prepoznavno zeleno barvo na razstavne prostore sejma vnaša umirjenost, obiskovalce nagovarja, naj Slovenijo začutijo, sodelujočim ministrstvom pa daje večjo prepoznavnost.

Na sejmu bodo prisotni posamezni ministri in predstavniki podjetij, kar bo odlična priložnost, da obiskovalci dobijo vse informacije, ki jih potrebujejo.

Vir: STA

 

Avtor: Danila Golob

Datum: 13. september 2023

Čas branja: 2 min