V času zgodovinskega športnega dogodka za Slovenijo bodo v Planici ob tekmah potekali tudi številni spremljevalni dogodki. Konferenca o marketingu v športu Sporto bo na sporedu 22. februarja, na kateri bo svojo športno pot predstavila ambasadorka znamke I feel Slovenia, Tina Maze.
Tudi Urad vlade za komuniciranje (UKOM) je za novinarje v medijskem središču pripravil šest omizij z različnimi vsebinami. Prvo omizje bo 23. februarja ob 13.30 z naslovom Slovenski športni uspehi niso naključje. O svojih uspehih bodo spregovorili gostje Petra Majdič, slovenska smučarska tekačica, bronasta olimpijka, Andrej Hauptman, nekdanji selektor kolesarske reprezentance Slovenije in športni direktor ekipe UAE Team Emirates ter Jernej Slivnik, slovenski parasmučar, udeleženec paraolimpijskih iger.
Dan kasneje, 24. februarja ob 16.15 bo UKOM pripravil omizje z naslovom Kakovostno življenje v Alpah za vse, spregovorila pa bosta dr. Matej Ogrin, predsednik nevladne organizacije CIPRA Slovenija in Eva Štravs Podlogar, direktorica Razvojne agencije Zgornje Gorenjske. Zastavila si bosta vprašanja, kako mlade zadržati v regiji, kakšne priložnosti so za ljudi v Alpah, o trajnostnem turizmu, ki ne ogroža vrednot, o lokalni hrani in drugem.
V športu je moč, v knjigi je znanje je naslov teme, ki bo na vrsti 26. februarja ob 16.45, v njej pa bodo gostje Katja Stergar, v. d. direktorice Javne agencije za knjigo RS, Tadej Golob, pisatelj, alpinist, kolumnist, novinar, Klemen Bauer, biatlonec, in Sara Isaković, plavalka, srebrna olimpijka, razpravljali o slovenski bralno-spodbujevalni akciji v povezavi s športom.
Slovenija se je v preteklih letih na globalni zemljevid umestila tudi kot odlična organizatorka velikih športnih prireditev. Pohvalimo se lahko z odlično infrastrukturo, ki sledi trajnostnim načelom. Na omizju, ki bo na vrsti 28. februarja ob 17. uri, bodo Matjaž Han, minister za gospodarstvo, turizem in šport, Metod Ropret, podpredsednik Olimpijskega komiteja Slovenije in predsednik odbojkarske zveze Slovenije, Franci Petek, spregovorili o učinkih, ki jih imajo takšne prireditve na gospodarstvo in promocijo ter trajni infrastrukturi na primeru Planice.
Slovenija se doma in v svetu predstavlja z nacionalno znamko I feel Slovenia, ki presega zgolj turistične atribute in naravne lepote. Govori zgodbo Slovenije in Slovencev, našega DNK, slovenskih prebojnih rešitev, našo skrb za okolje in sobivanje z naravo, našo željo po premagovanju nemogočega. Predstavitev znamke I feel Slovenia bo 1. marca ob 17. uri, o njej pa bodo razpravljali Petra Bezjak Cirman, vršilka dolžnosti direktorice Urada Vlade RS za komuniciranje, skrbnika znamke I feel Slovenia, Rok Capl, vršilec dolžnosti direktorja SPIRIT Slovenija, javne agencije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije in Maša Puklavec, vodja vsebinskega digitalnega marketinga pri Slovenski turistični organizaciji.
V Sloveniji nas šport spremlja že od zgodnjega otroštva. Slovenski otroci se že v vrtcu ukvarjajo z najrazličnejšimi športnimi aktivnostmi, v športne programe (plavanje, planinarjenje, tek, plesne vaje) je vključena večina otrok v vzgojno – izobraževalnih institucijah. O športni vzgoji mladih bodo 3. marca ob 16.45 spregovorili dr. Gregor Jurak, redni profesor na Univerzi v Ljubljani – na Fakulteti za šport, vodja raziskovalne skupine SLOfit, Mirjam Bizjak, ravnateljica Gimnazije Franceta Prešerna v Kranju, kjer se lahko dijaki izobražujejo tudi v športnem oddelku gimnazije in Cene Prevc, nekdanji smučarski skakalec s srebrno medaljo na ekipni tekmi Zimskih olimpijskih iger 2022 v Pekingu, ambasador programa SLOfit.
Organizatorji obljubljajo, da se obeta športni spektakel brez primere, glavna zaveza pa je trajnostna - zelena Planica.
Datum: 21. februar 2023
Čas branja: 2 min