Priznanje za menedžerja leta gre letos v roke Marti Kelvišar, direktorici črnomaljskega izdelovalca mobilnih hišk in šotorov za glamping Adria Dom. Kot poudarjajo v komisiji za izbor, gre za poslovno voditeljico, ki bolj kot na obljube stavi na dejanja.
"Marta Kelvišar je poslovna voditeljica, ki pri obljubah pritiska na zavoro in pri dejanjih dodaja plin. Ker je prepričana, da so poslovni voditelji uspešnejši, če dajo več kot obljubljajo," so v Združenju Manager zapisali v obrazložitvi letošnjega izbora.
Kelvišar devet let vodi črnomaljsko družbo, ki je del skupine Adria v lasti francoske skupine Trigano. V Združenju Manager jo opisujejo kot voditeljico, ki ne sprašuje, kaj je mogoče in kaj ne, ampak kaj je smiselno.
-
Safari Loft mobilni šotor nadaljuje zgodbo o uspehu serije Safari. Foto: Adria Dom arhiv
-
V devetih letih je družba prihodke povečala z okoli 17 milijonov evrov. Foto: Adria Dom arhiv
-
Adriini šotori Safari so edinstveni na trgu. Foto: Adria Dom arhiv
-
Popolnoma nova mobilna hiša Aurora je idealna za celoletno bivanje. Foto: Adria Dom arhiv
-
Menedžerka leta - Marta Kelvišar, direktorica črnomaljskega izdelovalca mobilnih hišk in šotorov za glamping Adria Dom. Foto: Adria Dom arhiv
-
Adriini mobilni šotori prinašajo edinstveno izkušnjo na področju glampinga – bivanje v naravi.
-
Sky Twin je modularna hiša, zasnovana s sodobno estetiko in posebnim zunanjim dizajnom, s poudarkom na funkcionalnosti. Foto: Adria Dom arhiv
Priznan narekovalec smernic na področju mobilnih in modularnih hiš
S svojo karizmo in energijo je podjetje po navedbah menedžerske stanovske organizacije popeljala do globalno priznanega narekovalca smernic na področju mobilnih in modularnih hiš ter mobilnih šotorov.
Kot rezultate njenega dela v komisiji za izbor navajajo modernizacijo poslovanja, visoko organizacijsko kulturo, inovacije, okolju prijazne in kakovostne izdelke z vrhunskim dizajnom in višjo ceno in povprečno 20-odstotno rast podjetja v zadnjih osmih letih. V devetih letih je družba prihodke povečala z okoli 17 milijonov evrov na nekaj manj kot 57 milijonov, dodano vrednost na zaposlenega s 30.000 evrov na 68.000 evrov.
Zaradi širitve trgov in vse večjega povpraševanja po njihovih hišicah in šotorih so v proizvodnem obratu v poslovni coni Kanižarica pri Črnomlju prilagodili organizacijo dela. Tako so uvedli delo v dveh izmenah, povečali produktivnost in dvignili število zaposlenih za skoraj 200 odstotkov na 305. Uvedli so tudi vitko poslovanje in se znebili nepotrebnih stroškov in sredstev, navajajo v Združenju Manager.
Pozornost zaposlenim
Pri tem naj bi osrednjo pozornost v podjetju vseeno posvečali zaposlenim, njihovemu sodelovanju pri procesih, učenju na strokovnih področjih in o mehkih veščinah ter mentorstvu, napredovanju in nagrajevanju. S tem naj bi si zagotovili večjo zavzetost delavcev.
Podjetje po navedbah združenja tudi veliko vlaga v trajnost in raziskovalno-razvojno dejavnost. Samo lani so tako za razvoj 37 novih izdelkov namenili 2,1 milijona evrov. V tehnološko opremo pa so v zadnjih štirih letih vložili 1,6 milijona evrov, od tega največ v digitalizacijo proizvodnje. Adria Dom po navedbah komisije za izbor obenem podpira številne lokalne projekte, prireditve, posameznike, klube, društva.
Vir: STA
Datum: 28. september 2023
Čas branja: 3 min